Heta grabbar i TVD

Jag har ju alltid haft min crush på Stefan Salvatore i The Vampire Diaries ända sedan första gången jag såg serien - och det var ett jävla bra tag sen. På senare tid har jag dock börjat tycka Damon blivit minst lika snygg (han har alltid varit SNYGG, men det kanske har med att han börjar kännas mer "god" att göra), för att inte tala om Elenas bror Jeremy Gilbert. Där har ni ögongodis så det räcker och blir över. Men då har jag ännu inte nämnt Klaus Mikaelson. Det är någonting med honom som hänför mig, jag kan inte riktigt sätta fingret på vad. Kan ha något att göra med hans accent eller hans fantastiska artikulering samt känsla när han både talar och spelar, eller att han faktiskt är förbannat snygg han med. Eller varför inte allting kombinerat. Kan iallafall säga som så att det är den bästa serien jag någonsin tittat på, och den med de absolut snyggaste skådespelarna också.

Här kommer några klipp för att stilla mitt plötsliga Klaus begär. + den sista videon för att jag först satt och dog av känslostorm när Damon och Stefan rök ihop, samt dreglade när det absolut sista med Jeremy hände.. Kan helt enkelt inte låta er missa det. Vill förresten påpeka hur snyggt gjord den andra videon är. Men det märker ni väl om ni kikar, så vad väntar ni på? 

Och glöm för guds skull inte att ändra kvalitén till högsta HD ni kan hitta på det lilla kugghjulet när ni väl startat videon. Antingen är det bara för att jag är så mediaskadad att jag inte klarar av dålig kvalité eller så är det bara för att jag är perfektionist i allmänhet när det gäller såna saker. Men hursom, HÖJ KVALITÉN! 





Kommentarer


» Moa Egholt

Svar: åh tack så mycket! Åh gud så gott, blev sugen på att göra chokladpudding själv nu jag haha!

2013-02-26 @ 15:02:19
URL: http://moaegholt.blogg.se
» GUEVACCI

Bästa serien!!

2013-02-26 @ 21:22:58
URL: http://finest.se/guevacci

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31