Deer Queens of Kan Dee Land

(Ja, jag vet att kära egentligen stavas dear på engelska, fast man kan ju tolka rubriken olika)
Eftersom jag kört 100%-igt i skolan den senaste veckan har jag i princip så fort jag kommit hem somnat på soffan och har inte orkat göra någonting alls den övriga tiden. Men nu kan jag ju slappna av, och nu ska jag visa er vad jag fick för fint i brevlådan i måndags. 

Vann ju som sagt en tävling hos Kan Dee nyligen och fick hem mina vinster i ett lika snyggt paket som alltid. Min nya favorit tygkasse har hängt med mig hela veckan, och åh vad jag gillar linnet! Tack snällaste Sandra för att du håller såna tävlingar med fantastiskt fina vinster.
Tusentals kramar och lovord till dig!

 
Och nej, jag vet inte hur man bäddar en säng. Kläderna är också lite skrynkliga för jag fotade dem idag och som sagt så har jag haft dem hela veckan. Menmen. Nu får ni kika in hennes shop också om ni inte tidigare gjort det, det finns så mycket ögongodis där: KAN DEE SHOP ♥


Kommentarer


» LINNEA

Det där linnet är himla snyggt alltså!

2013-06-14 @ 23:38:19
URL: http://leahboheme.blogg.se
» catarina

åh, du vann ju typ de två finaste sakerna ur shopen (om man SKA favorisera, men egentligen är ju allt förbannat fint)

Svar: Man vann ju dem produkterna man hade i kollaget, så jag håller med! Ville verkligen ha just dem två, därför jag gjorde en massa versioner med de trycken på alla olika modeller och typer av produkter! ;)
Nathalie B

2013-06-15 @ 23:02:16
URL: http://creatingtoinspire.blogg.se
» Jennifer

Lyckans ost!

2013-06-23 @ 14:16:51
URL: http://bambi.forme%2Cse

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31