Mentally ill



Bh - net-a-porter.com / Shorts - net-a-porter.com / Glasögon - shopzerouv.com / Väska - mytheresa.com / Läppstift - beauty.com 



Om två dagar fyller jag 18. Vi ska käka thaibuffé och jag längtar. Just nu är klockan 5 på morgonen, jag kollar på The Carrie Diaries och älskar serien. Jag har blivit dålig på att skriva bra, det står still här på bloggen. Känner inte riktigt att detta är grejen för mig just nu, men sedan är jag väl en periodare när det kommer till detta, precis som med det mesta när man är tonåring. Så jobbigt att man aldrig kan bestämma sig för en sak, att man ska hålla på och ändra åsikt om saker och ting stup i kvarten. Det är så frustrerande. Ibland blir jag ju helt tokig. Fokus ligger på att hitta mig själv, och försöka börja älska mig själv. Det är dags nu. Vi hörs när vi hörs. 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31