What a life



Idag har jag gjort... absolut ingenting. En 45-minuters promenad tills det började regna är det enda jag lyckats genomföra och för övrigt har jag suttit nersjunken i soffan. Usch, himla tråkigt. Varför är det bara jag som längtar efter att hitta på grejer? Exakt vad vet jag inte, men vill passa på och vara lite galen när det är lov och man väl kan göra saker som man kanske inte annars gör. 

Om 10 dagar fyller jag 18 år. Oops. Och jag vill färga om mitt hår. Ser ni att det är mörkare på ena sidan? Ser puckat ut. Dessutom skiftar det lite i gult fortfarande och det suger. Vill ha riktigt blont, näst intill vitt. Och jag vill ha sol så att jag kan få lite färg. Har ni någonsin sett någon blekare? Osminkad deluxe. 

Nu ska jag gå och läsa färdigt Flickan som lekte med elden, ciao. 


Kommentarer


» Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Tror du skulle passa jättebra i superblondt :D!
Jag har inte heller gjort ett skit idag så du är ej ensam :)
Fin blogg!

2013-06-18 @ 20:01:44
URL: http://www.xn--annard-0xa.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31