Blonde hair, don't care




Två bilder från idag. Här är som sagt bättre bild på min nyaste hårfärg som jag håller på och arbetar med silvershampoo i för att få ännu ljusare. Jag som helst hade velat ha riktigt, riktigt ljust hår får nog vänta ett tag till och försöka fixa till det på naturlig väg - använda saltvattenspray eller citron och låta solen bleka det samt att det kommer bli ljusare under sommaren - annars kommer allting slitas av. Vill verkligen inte ha kortare hår än såhär. Men det var trots allt inte så länge sedan jag klippte mig och det känns ändå som att en hel del hår har växt ut igen, inte alls som längden jag hade innan men det är ju förståeligt eftersom det var väldigt långt (för att vara mitt hår). Dessutom börjar jag få tillbaka mina fräknar, syns extra mycket på den svartvita bilden. Weird pose and weird face, men så är det. 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31