Dödens pass

Åh. Herre. Gud. Det är nog dags för mig att börja träna ordentligt, för jag har då aldrig träffat på en så otränad människa som mig själv. Träningsvärk i i princip hela kroppen efter 45 minuter styrka & spänst samt 45 minuter spinning (som jag dock inte kunde slutföra p.g.a av blodsockerfall - jävla diabetes), och då hade jag ändå träningsvärk i kroppen redan innan sedan de två idrottspassen igår. Men svetten rann i floder, säg någonstans jag inte var helt genomblöt. Jag är iallafall superstolt över att jag tog mig i kragen och var med trots att jag absolut inte är den starkaste eller mest vältränade typen, men faktiskt kämpade så gott jag kunde! Detta är en sån där typisk sak som jag normalt sett skulle göra vad som helst för att slippa undan. Dessutom gillar jag verkligen inte att svettas offentligt, men det är ju något jag kanske trots allt lyckats komma över lite under dagen.

Nu har jag ju ingen rolig bild att bjuda på för jag har sett ut som en svettig tomat hela dagen, men kan bjuda på en bild på de heta favoriterna från The Vampire Diaries. Tänk om man hade varit lika snygg och smal som Nina Dobrev. Dessutom får hon ligga mellan de hetaste killarna man kan tänka sig, är inte alls avundsjuk eller så. Oy mama!


Och jag kan också bjuda på några goa tagg träningslåtar som faktiskt var med på passen (som inte är något vidare nya heller), så uppdaterar jag förhoppningsvis någonting senare när jag vilat upp mig ordentligt. 

Bingo Players – Get Up (Rattle)
Swedish House Mafia – Greyhound
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31