Smygstart

Då vart man igång igen! Snön har nu smält bort och trots kylan har jag smygstartat träningen. Kom hem från 1 timmes powerwalk med diverse övningar för en stund sedan. Känner att bara powerwalken tar inte så mycket på krafterna så brukar varva med att småspringa på stället/sparka mig i rumpan och göra boxslag & uppercuts med tyngd och kraft i luften. Har även fortsatt med slitgörat att fixa till mina byxor idag. Så gott som klar med ena benet men har en lång väg kvar att gå. Alla dessa miljontals små blå trådar som ska tas bort från de vertikala vita för hand. 


Trots att jag fick igång pulsen förut sitter jag här nu en timme senare och rent ut sagt fryser ihjäl. Tror att jag kanske trots allt är påväg att bli sjuk, men mina antaganden det senaste har alla varit fel, får hoppas det gäller den här gången också. Mitt immunförsvar som alltid brukade vara så dåligt har skärpt till dig ordentligt det senaste, jag skyller det på den enorma mängd apelsiner jag slängt i mig under vinterhalvåret och nu det senaste har jag blivit nojig eftersom jag inte äter lika mycket längre.

Nu ska jag ta mig en kopp med te och mysa ner mig i sängen och läsa klart svenskaboken vi ska skriva uppsats om imorgon. Ciao sålänge! 


Kommentarer


» Therese

Stackare som också får sitta med svenskaboken ikväll. Hur segt som helst tycker jag iallafall hehe! ^^
Allt bra annars med dig då? Kram

2013-03-12 @ 20:46:39
URL: http://misscanon.blogg.se
» Sara

Åh vad härligt!

2013-03-13 @ 15:27:05
URL: http://saraleasofia.blogg.se
» annsoh

Ville bara tipsa dig att nu har jag kört igång *Veckans blogg*
där du har chansen och bli länkad i bloggen i 1 hel vecka med egen bild!
gå gärna in och anmäl dig! kram!
http://annsoh.blogg.se/2013/march/veckans-blogg-anmal-dig.html#comment

2013-03-13 @ 15:51:25
URL: http://annsoh.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31