10 randoms

 Ett av mina bästa "hemmagjorda" snackstips är smörstekta burkchampinjoner med grovmalen svartpeppar och stekta ägg med lös gula ovanpå, och så låter man gulan rinna ut över champinjonerna... Dör så gott det är. 

▶ Chokladpudding är bland det godaste jag vet. Fast det är mycket som är bland det godaste jag vet, men chokladpudding är verkligen himlen i form av föda.  

▶ Jag är enormt gottesugen just nu och har något av en "ihålig dag" (ni som läst the hunger games vet vad jag snackar om), det är därför jag skriver om mat. Nu får jag lägga av.  

▶ Jag fick nyligen över 700 följare på Instagram. Följ mig du också, om du inte redan gör det; wolfshriek @ Instagram 
it is.

▶ Vann en tandblekning hos Dennis M förra vintern och var och hämtade ut det i somras, började med detta igårkväll och ska bli kul att få se skillnaden när jag är klar. Bilder kommer. 

▶ Jag hatar mitt hår just nu. Det är alldeles för gult för att jag ska va nöjd, även om det kanske egentligen inte är så grovt som jag tycker det känns som. 

▶ Jag borde plugga och skriva på min historiauppgift som ska vara klar på måndag.. Och det är verkligen last call den 13e, annars är jag stekt. Men orkar verkligen inte idag - eller någonsin...

▶ Dagens låt:



▶ Jag är omänskligt trött idag, och dessutom får jag känningar hur ofta som helst (tror alltså att jag har lågt blodsocker) fastän jag inte alltid är låg. Det är antagligen något fel på mig, och vet inte vart jag ska ta vägen när det händer. 

▶ Jag tror att jag har ansträngningsastma/något problem med mina lungor eller luftrör. När jag är ute och springer (springer absolut inte långt heller - typ 5 min) så blir det så tungt direkt och när jag "kommer fram" så andas jag som när en normal människa har sprungit ett maraton, och återhämtar mig inte på kanske tio minuter - en kvart. Dessutom blir jag röd som en tomat i ansiktet, och det kan ta upp emot en halvtimme eller mer innan det försvinner. 


Kommentarer


» Johanna

Sv: Från 1800-talet, jävlar vad häftigt! Och tack så jättemycket, jag är inte helt nöjd med allt men jag blev så trött på HTLM-koder så jag lät det vara haha.

2013-05-13 @ 17:34:52
URL: http://brevinkast.blogg.se
» Paulina

Skolgrejer kan gå och typ ... dö..
Och jag tror att jag är den enda människan som typ inte gillar chokladpudding, like, what's wrong with me?


2013-05-13 @ 19:12:01
URL: http://Pinkscreen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31