Jag bär en elefant, men egentligen klappar hjärtat för pandan

I fredags hängde jag med mamma till överby och gick runt lite i butikerna och bara kikade. Fick för mig att prova en vit tröja i basmodell utan något tryck, för såna finns det alltför få av här hemma. Hamnade i den lite jobbiga situationen att den bara fanns i 34 och 38 och där 38an var alldeles för stor, kände då att en 36a hade passat allra bäst. Mamma hittade en i 36, fast den var röd. Hon tyckte jag skulle prova den mest för att se hur storleken var och jag som är allergisk mot färg var skeptisk, men när jag väl fått på mig den slutade det med att jag fick med mig både den röda och den vita hem (tight är också bra). Tur att dem var på rea, 30 kr styck. Tack mammis. 


Förresten, Panda Da Panda är bäst i världen och har släppt två nya låtar. När jag nåddes av nyheten klockan 3 på natten var jag självklart tvungen att gå upp (kunde faktiskt inte sova i vilket fall som helst så ingen större skada skedd) och fkjlhjkjöatjkl, jag älskar honom så mycket. Utan att vara ett creep, jag är inte besatt av honom som person (bara lite), men han är bara så bra. Jag gillar det han gör, han är sig själv och verkar vara den personen som inte bry sig ett piss om vad någon annan tycker, och det uppskattar jag. Han är annorlunda.
Vår värld & Tagalös heter de nya låtarna, grymt bra. ♥


Kommentarer


» M. Crafoord

sv: Tack så mycket!

snyggt!!

2013-05-21 @ 08:58:14
URL: http://www.crafoord.devote.se
» Sanna Andersson

hej !
jag vill bara tipsa dig om årets bästa tävling för alla oss som älskar skor ;)!
Passa på att vinna dina drömskor, välj helt själv bland tusentals. Det finns verkligen skor för ALLA !

http://moonzanna.se/2013/may/vinn-dina-dromskor-2.html#comment

kram

2013-05-21 @ 21:43:23
URL: http://moonzanna.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31