Det är en djungel därute

Hej där. Jag har tydligen haft en bloggpaus, trots att jag inte nämnt någonting om det här, eller knappt tänkt på det själv. Det liksom bara tog stopp. Sommaren kom, värmen slog till och nu sitter jag här 4 dagar in på Augusti månad. Förr eller senare (men kan inte lova när) kommer det komma ett inlägg där jag sammanfattar allt fantastiskt som hänt under sommaren, trots att den ännu inte är slut. Men det börjar väl lida mot höst så smått, kan man kanske nästan säga?

Idag har det varit storm här hemma och vädergudarna spelar oss alla ett spratt. Har nog aldrig sett så mycket regn och blixtar förr. Jag har mest strosat runt hemma hela dagen till skön musik och städat, tog mig en liten paus vid datorn. Men jag ska väl fortsätta hade jag tänkt, vi hörs. 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31