P3 GULD 2014

Wow. Nu var det dryga 2 veckor sedan jag skrev här senast. Då lovade jag er en update om vad som hände under P3 galan och lite bilder. Sedan dess har gymnasiearbetet och diverse andra skoluppgifter hållit mig undan bloggen, finner helt enkelt inte riktigt den tiden just nu för det finns ju så himla mycket andra saker man behöver få gjort här i livet. Trots att det kanske känns lite väl sent nu är P3 Guld 2014 fortfarande något jag vill att man ska kunna läsa om på bloggen då det var en fantastiskt bra helg för mig. 

 
Jag vet inte vad jag ska säga som inte redan är sagt här. Kort och koncist: bo på fint hotell i Göteborg, fota på röda mattan och under galan, "VIP" in på festen där kändisarna hängde, hälsa på en massa inflytelserika och duktiga människor varvat med artister i underbart sällskap. Kort hälsning på Thibo i form av en handskakning och sedan en ordväxling om hans balla nyfärgade hår innan vi rusade vidare. Den där känslan av att jag vill alltid göra sånt här. Jag vill jobba med detta, finnas i de här kretsarna. Och allting går så himla fort nu men jag är så otroligt glad. Jag mår bra nu. Allt är FÖR BRA nu?

 
Alla andra bilder från kvällen (närmare bestämt 100 stycken) finner ni på BAM, om ni inte redan klickat er in. 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31