Inge mer sommarlov


 
... för jag har börjat skolan igen och ska nu ta mig igenom 3e och sista året på mediaprogrammet. Det är så många saker som kommer hända iår, däribland projektarbetet, studenten, resa och så mycket mer roligt. Och som om inte det skulle va nog så köpte jag en dator igår. En 15,6" Asus med Intel Core i5 som jag redan rent av ÄLSKAR. 

 
Några andra bra saker som hänt denna veckan:

» Panda Da Panda har släppt sitt debutalbum och jag har lyssnat på det konstant sedan i onsdags natt, då han släppte det. Sov 1 timma innan skolan för att jag var tvungen att lyssna igenom låtarna x antal gånger. 

» Jag överlevde första skoldagen (trots att jag sov så lite)!!!

» Var i Göteborg idag med Victoria och köpte ett vrålsnyggt linne på Carlings och är supernöjd (kommer ett inlägg om det snart).


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31