Introduktion


Välkommen till min blogg, alla gamla som nya läsare! För er som inte redan "känner" mig sedan tidigare kommer här en liten info.

Nathalie heter jag och är en brud född '95 som bor i lilla Trollhättan. Pluggar just nu 3e året på gymnasiet med mediainriktning och gillar foto och redigering skarpt. På fritiden umgås jag med familj och vänner, tränar när andan faller på (eller jeansen sitter för tight), shoppar lite för mycket till min redan överfulla garderob, hänger framför datorn och bloggar, gör kollage och skriver för tidningen BAM. Mitt hjärta klappar extra för second hand kläder, böcker, The Vampire Diaries, Harry Potter, Panda Da Panda, Foster the People, det engelska språket, musik i allmänhet och platåskor som gör en överdrivet lång. Jag har vad jag skulle kalla en ganska vild fantasi och kan ibland vara något av en idéspruta samt har en viss förkärlek för katter och djur i allmänhet. Jag önskar jag bodde i ett hus som är stort nog för mig och alla mina prylar, med en sittplats i ett fönster där man kan sitta med en kopp te och en bra bok om kvällarna. Jag drömmer också om att vara ekonomiskt oberoende så jag kan köpa alla fina kläder i världen samt resa jorden runt, fast mest av allt önskar jag att min diabetes ska försvinna.

 
Har tidigare bloggat på schreienzuzammenallein.blogg.se, men det var ett på tok för långt namn för att folk skulle komma ihåg det. Namnet wolfshriek däremot gillar jag betydligt bättre. Vet inte hur jag kom på det egentligen, men en dag bara poppade det upp i skallen och det kändes så rätt. Vargskri på engelska för de som inte visste. Heter även wolfshriek på Instagram, tumblr och alla andra sidor man kan tänka sig. 

Jag ser verkligen fram emot en nystart och hoppas denna bloggen kommer bli 1000 gånger bättre än min förra. Samtidigt som det känns skönt med någonting nytt och fräscht så känns det på samma gång lite småläskigt att lämna min fristad som jag varit så van vid under de här åren. Men alla andra klarar ju att byta bloggar titt som tätt så det borde väl även jag göra. Hoppas att ni ska trivas eller fatta tycke för någonting på min blogg så att ni får för er att stanna!

Här kan ni förresten snabbt och lätt följa mig samt min blogg genom bloglovin


Kommentarer


» Henrik Birkebo

Jag ska försöka kika in ibland, Nathalie. Vi får ju försöka stödja varandra, vi bloggare. ;)

2013-02-06 @ 13:42:47

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31