Tio saker

Nu var det ett bra tag sen jag skrev random fakta om mig senast, så nu tyckte jag det var dags igen. Kan vara så att jag nämnt vissa av sakerna tidigare, men that's life i såna fall. 

• Jag är 173,5 cm lång (viktigt det där med halvan), fast med något par av mina älskade platåskor blir jag mö längre - vilket jag ÄLSKAR och önskar innerligt att jag alltid kunde vara så lång. 
• Snart ska jag pierca septum och jag längtar grovt ♥ Funderar dock på vad för ring jag ska ha, vilken typ av modell. Någon som har en åsikt, vad skulle jag passa i? Tror ändå min grej känns som på den första bilden (som förövrigt är sanna/tofauti

 
• Jag föredrar oftast second hand framför vanliga butiker då det är så mycket roligare om man hittar några fynd där. Dels vet man att det är mer unikt, det är mindre chans att folk har samma saker som du när du bär second hand och samtidigt så kan man finna fina saker för såna struntsummor att man kan köpa tio gånger fler plagg än vad man annars hade. Ska dock absolut inte påstå att jag inte köper kläder i vanliga butiker för mycket är inhandlat där också, men köper oftast på rea - lägger bara mer pengar om det är något verkligt speciellt eller något jag fått dille på. 
• Min dröm-man är Thibo Girardon - även känd som Panda Da Panda. 
• Tycker dock att Thibo och Rebecca från Rebecca & Fiona passar jättebra ihop, så fina och goa tillsammans! 

 
• Jag är jättedubbel just nu när det kommer till kläder. Vill absolut inte ha några mer kläder för jag får inte plats med mer i garderoben, chairdroben eller floordroben, men vill ha en massa nya grejer i vilket fall som helst. Fingrarna kliade som fan när jag var på Weekday i Göteborg, ville ha ALLT. Och Monki. Mhm.
• Jag är fortfarande så väldigt onöjd med min kropp.
• Just nu känner jag mig väldigt 80-tal blandat med grunge, klassiskt stilren samt bohemisk, men har som vanligt en massa andra element inblandade i min klädstil. Och jag kan absolut inte bestämma mig för EN stil. Nejfan. 
• Jag har fortfarande aldrig rakat benen, inte för att det syns förutom om det är typ svinkallt ute, men mina strån är typ babyfjun. 
• Här har ni den bästa spelningslistan någonsin. Som förövrigt är MYYYSig.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31