The week

Jag har förutom promenerat denna veckan också: 



1. Provat snygga toppar på rea och fyndat guldkedja second hand.

2. Fått hem ytterligare en vinst bestående av en tygkasse från fina Catarina som förövrigt har en av de bästa bloggarna jag vet om. Tack återigen ♥

3. Hittat nytt godis (blev tipsad av toriusen) och eftersom den brungula av dessa är mitt favoritgodis föll alla de andra mig i smaken med. Speciellt den grönrosa som smakar vattenmelon.

4. Fått hem världens bästa haremsbyxor som aldrig funnits i min storlek när jag kollat men som mamma klickade hem fort som satan när ett par kom in igen på H&M's hemsida. Bästa mamma! Jag tänker aldrig ta av mig dem här byxorna, bara så att ni vet. 

5. Hittat finaste ganesha-tishan på överby, fick följa med hem! 

6. Gosat med mina bebiskatter och fnissat när dem somnat och sett ut som trasdockor. 



Förresten så får ni bättre inblick i vad jag gör om dagarna om ni följer mig på Instagram (ni hittar alla bilderna ovan där), instagram.com/wolfshriek


Kommentarer


» catarina

waaah vilka fina ord, TACK själv!!!

2013-06-29 @ 14:16:44
URL: http://creatingtoinspire.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31