Put your bikini on and dance in the sun

Lite småsur imorses för att jag inte kunde ha på mig min långa kjol + magtröja som jag ville och hade tänkt. Solen sken till tusen men det blåste som sjutton (haha numbers everywhereee) och jag bara väntar på att värmen ska komma. Men trots allt är det lite svårt att cykla med långkjol (eller de mesta kjolar/klänningar överhuvudtaget) såsant man inte vill behöva oroa sig för att kjolen ska åka in i däcken och få en att vurpa totalt.

Från ingenstans nu fick jag helt plötsligt lust att köpa en riktigt färgglad och snygg bikini. Jag passar dock inte alls i särskilt starka färger, känner mig som ett litet barn och går runt och nojar hela dagen när jag är iförd någonting färgglatt. Kanske också för att jag är blekare än vampyren som gömmer sig i en koffert på din vind. Men okej, låt oss säga en jävligt snygg bikini åtminstone då? Med något mönster kanske? Har faktiskt bara en bikini som passar nu, resten har jag växt ur. Skulle vara bra att ha en svart bas också eftersom den enda jag har är en vit virkad variant. 

Här har vi några snygga från förra året som jag sparat på datorn (den första är då den jag har hemma) men som jag fortfarande skulle kunna tänka mig att ha något liknande av.



Idag har jag förresten denna låten på repeat, den får mig att må bra → Stor – Stolthet


Kommentarer


» AAMANDAOLIVIA

sv: du är fin!!

2013-03-26 @ 14:52:45
URL: http://aamandaolivia.devote.se
» Jennifer

Snygga bikinis! Jag skulle behlva en ny bikini till sommaren så jag ska kika runt lite och se vad som finns i butikerna :)

2013-03-29 @ 09:48:06
URL: http://jjennaa.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31