Girls on Board

Idag hängde jag med Victoria och Amelia på Girls on Board, ett Junkyard event enbart för tjejer där det bjuds på grillat, evergidryck, godis i mängder, tävlingar, skön musik med DJ samt rabatter i butiken, m.m. Amelia gick och vann ett presentkort på 1000 spänn och jag kunde inte vara mer avis. Förra året vann hon ett underställ, vart tog min tur vägen?! Men det var en jävligt skön kväll ändå, att bara umgås och faktiskt hitta på lite annorlunda saker är något jag uppskattar! Blev under kvällen återigen grymt sugen på att skaffa en longboard, och hoppas innerligt att jag ska lyckas vinna en någon gång framöver, eftersom jag inte hade turen med mig denna gången heller. 



↑ Sådär gick jag iallafall klädd, i den fetaste tröjan jag äger (köpt på second hand för 20 spänn i onsdags) och mina vita trashade jeans. Mitt ansikte ville inte samarbeta på bild idag, så en misse fick representera det. Blev lite kär i skorna också, fast hade nog föredragit den snörda modellen om jag skulle haft dem själv.
 

Kommentarer


» ADARAS.se - Where blog meets magazine!

Tänkte bara tipsa om min grymma tävling där du kan vinna guiden Explore Food som innehåller matupplevelser till ett värde av 20 000 kr! :D
http://adaras.se/2013/may/tavling-vinn-upplevelseboken-explore-food.html#comment

2013-05-28 @ 18:42:27
URL: http://adaras.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31