Lucky charm

Jag frågade mig vart turen hade tagit vägen i mitt förrförra inlägg, tydligen har den kommit tillbaka. Har de senaste dagarna gått och vunnit två tävlingar, en hos Adaras och en hos Kan Dee, så nu väntar jag ivrigt på en kjol och produkter från kandeeshop. Så otroligt tacksam och glad, sånt där livar verkligen upp mig! För att fira bjuder jag på ett nytt kollage och får hoppas att jag snart får lust att blogga ordentligt igen. Kommer väl komma mer inspiration nu mot sommaren förhoppningsvis, så vi lär ju höras av. 

Solglasögon - shopzerouv.com / Armband - amazon.com / Skor - gravitypope.com / T-shirt - monki.com / Shorts - thecorner.com 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31