Sommar och sol

Urgh! Kom precis in från 1 ½ timmes powerwalk/löpning samt diverse övningar som vanligt och jag är död. Det har ju varit världens skönaste väder idag så hade bara cykelbyxor och linne och fick t.o.m dra upp linnet för att det blev så varmt. Men det är underbart, har längtat så grovt efter sommarvärmen och blir så glad när man får känslan av att den nu är påväg. Enormt mycket isvatten har intagits idag, det absolut bästa när det är varmt. Slurpade dessutom i mig en Celsius innan träningen och jag har en tendens att bli helt överhyper av den drickan, helt skakig i kroppen av allt koffein och överskottsenergi så det skriker om det. Innan dess låg jag ute på en filt på gräsmattan och solade någon dryg timme. Jag ska fan inte vara blekast på stranden iår, snart kommer väl folk tro att jag är albino annars! 



Blir ännu mer taggad inför sommar när jag hittar bilder likt de ovan. Önskar man bodde på något sånt där exotiskt ställe med grov hetta.. Har för den delen ännu inte funnit årets sommar "themesong", men här har ni förra årets som gick på repeat 24/7: 

The SOL – Say Hello
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31