Warm bodies

 


Åh, nu har Hillywood gjort det igen. En parodi som får mig att frusta av skratt, och samtidigt avundas deras hårda arbete, samt jobbet i sig. Detta är verkligen något jag också skulle vilja göra när jag blivit äldre, vilket jag nämnt tidigare. Att bara vara en del av en grupp likt Hilly & Hannahs skulle vara som en dröm. Och dem gillar samma saker som mig. Otroligt. Så fantastiska. Titta och njut själva.

Parodin är baserad på boken Warm bodies (på svenska heter den Varma kroppar - pretty obvious) som är en bok jag varit och kikat på åtskilliga gånger i bokhandeln. Snappade åt mig en bok på måfå när jag var där en gång och började läsa mest för skojs skull, och tyckte den verkade intressant redan efter att ha läst cirka 1-2 sidor. Men det har liksom aldrig blivit av att jag varken köpt den, eller läst den. Nu är jag ännu mer sugen på att läsa den efter att ha sett denna parodin. 


Kommentarer


» Sandra

Nu kommenterar jag igen, haha. Men warm bodies är en film också. Såg den igår, faktiskt bättre än vad jag förväntade mig!

2013-06-02 @ 00:28:03

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31