Det finns så mycket liv, men så lite tid

En sleten, osminkad Nathalie och ett sömnlöst öga. Kikar in lite på bloggen och gör en snabb uppdatering. Tänkte gjort ett sånt där fabulöst inlägg om att jag numer skriver för Billbord Avenue Magazine och att det kan bli lite körigt att få tid till både tidningen, bloggen och skolarbetet förutom allt annat man måste göra här i livet, men nu tar jag det lite halvslarvigt här. 


Billboard Avenue Magazine är en nystartad skandinavisk internetbaserad tidning som i huvudsak skriver om musik och mode. Jag är extra stolt över min artikel om Panda Da Panda, kika gärna in och läs så hoppas jag vi ses där. Klicka förresten på bilden nedan så kommer ni till facebook-sidan, gilla så är ni först med att få nyheterna direkt i ert feed! 

 

Kommentarer


» Liborius

sv. men åh vad glad jag blir:D Tusen tack verkligen! Och vilket vackert namn du har, jag heter också Nathalie;)

2013-11-17 @ 22:24:29
URL: http://liborius.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31