We don't know eachother

Dem senaste dagarna har jag varit helt megasjuk igen. Lyckades dra på mig någon slags förkylning första dagen jag var tillbaka i skolan efter en vecka hemma. Men istället för skolan har jag hunnit kolla på en himla massa bra animerade filmer och massor av sailor moon och varit nostalgisk. Förövrigt har jag under de senaste två dagarna producerat fram sex kollage - jag vet inte vad som flugit i mig. Har ju inte varit så mycket för det det senaste men nu har gnistan tänts igen. Och jag har sett en himla massa fina grejer under min webb-fönster-shopping (hur fan sätter man ihop det ordet?! webbfönster & fönstershopping) så nu har jag blivit shoppingsugen med. Det är så himla farligt det där, aja baja. Slänger in min favorit från dagen innan det blir för kallt för att använda kläderna - vilket det egentligen redan är, känns ju nästan som vinter ute. Brrr.  


Och JA, du kan och får ha vanlig BH under den där saken. Om du vill. Men du måste inte.
Jackan täcker ju ändå, så jag menar, vad skulle det va bra för. 
BE WILD.


Kommentarer


» Ida

Våga vägra BH under den där saken. I have as pretty nipples as any shirtless man... :c

2013-10-19 @ 16:44:07
URL: http://theskyunderthesea.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31