Rånare

 


Jag önskar att jag hade kunnat vara överallt samtidigt, eller vart jag än skulle vilja vara när jag just vill det. Som på Malmöfestivalen när Panda Da Panda uppträdde där. Har inte sett honom på 2 år och längtar och kroppen och hjärnan skriker efter underbar live-musik som man kan förlora sig själv i. Jag saknar att stå och hoppa på ett bord medans hans musik dunkar ända in innanför pannbenet. Jag vill dansa, le och skratta tills tårarna rinner nerför kinderna av lycka och bara vara så himla glad. Vill umgås med människor som får mig att må bra och som uppskattar mig och den jag är, men alla är vi utbytbara och ingen är speciell längre.

"Individuality (or selfhood) is the state or quality of being an individual; particularly of being a person separate from other persons and possessing his or her own needs or goals." 

We're all individuals in this twisted world. Och mina tankar fortsätter snurra och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen igen. 


Kommentarer


» Felicia Fridh

Känner mig en aning korkad när jag skriver det här, men vill bara vara snäll och fråga om du fortfarande är intresserad av kappan?
Kramkram

Svar: Känn dig absolut inte korkad, det är jag som varit seg med att svara och det är jag som borde be om ursäkt! Jag är fortfarande intresserad, men undrar vad kostnaden kommer bli, eller alltså vad du vill ha för den? Med tanke på att det blir fraktkostnad med eftersom jag inte bor i närheten är jag inte helt säker på att jag kommer ha råd. Kram!
Nathalie B

2013-10-01 @ 13:29:34
URL: http://beatup.blogg.se
» Nicole B

Åhh, och jag saknar att stå där på det bordet med dig och dansa och sjunga med.

2013-10-15 @ 17:43:38
URL: http://nnicolebbica.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31