On rainy days


 
...borde jag sitta med mina skoluppgifter, men skallen är så fruktansvärt dimmig (jag blir verkligen påverkad av vädret - blev helt bubblig av lycka av fågelkvitter och sol häromdagen när jag kunde va ute i shorts) och istället dansar jag runt i mitt rum till musik på högsta volym, städar i garderoben och provar kläder. Jag har blivit så inspirerad av Rebecca & Fionas stil det senaste, speciellt i deras senaste video (kolla förra inlägget jag skrev) och vill mer än någonsin ha 15 centimeters buffalo towers i alla möjliga olika färger och en massa udda plagg. Fick lust att göra ett kollage, och detta var vad jag åstadkom. Vad inspirerar er just nu? Tell me, I'm curious! 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31