För er som lyssnat på M.I.A. det senaste är nog rubriken samt texten inte så främmande. Jag hatade Y.A.L.A. från början. Nu kan jag inte lyssna på något annat. Exodus  & Y.A.L.A. är det som gäller, samt lite good oldTake Care

Idag hade jag tagit på mig ett av mina senaste tillskott i klädhögen - en boheminspirerad topp med djup urringning som jag fyndade second hand för ett tag sedan - och till och med fixat håret för en gångs skull. Precis när jag ska dra mig till skolan slår grövsta yrseln till och jag hamnar på golvet. Sedan sitter jag där ett bra tag och märker att jag inte kommer kunna ta mig till skolan. Himla underligt, men jag tror det har sina förklaringar. Och nu mår jag bra. Men det är så typiskt att det ska hända den dagen man för en gångs skull faktiskt känner sig lite snygg?! 

Nu ska jag sova, klockan är innan 11 och detta är det tidigaste jag gått och lagt mig på jag-vet-inte-hur-länge.

Godnatt darlings. 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31