She is the one named Sailor Moon




Alltså, jag tror inte att det finns någon som förstår hur mycket jag faktiskt tycker om Sailor Moon. Serien som man kollade på som liten är ju fortfarande så fantastiskt jävla bra!!! Och jag har fått nys om att det görs en ny Sailor Moon serie som kommer släppas på Sailor Moons officiella youtube-kanal (som ni hittar här) nästa månad. Dock kommer den vara mer baserad på mangan än vad originalserien från 1992 är, men ändå?! Ni kan inte ana hur hypead jag är. Dock är jag ju van vid att se serien på svenska (och det är så jag tycker den är bäst, med de svenska originalrösterna) men det ska förhoppningsvis åtminstone finnas engelsk text bland de 10 språk som det kommer göras översättningar för.. 


Kommentarer


» Anonym

Åh, äntligen någon mer än jag som fortfarande är galen i sailor moon!! Har väntat sååå på den nya sailor moon! Under min väntan har jag köpt sailor moon böckerna och plöjt genom dom flera gånger och bara ivrigt väntar ^^

Svar: Åh men vad kul!! Hur länge har du vetat om att det ska komma en ny serie? Och vart fick du tag på böckerna? c: Skulle väldigt gärna vilja läsa jag med!
Nathalie B

2014-06-08 @ 11:40:37
URL: http://kyntaja.blogg.se
» Ninni

åh älskade sailor moon som liten! :)

2015-09-20 @ 18:35:40
URL: http://ninnidot.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31