FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FYFAN VAD VI ÄR BRA!!!

"JAG SÄGER ES, ES, ES3A, FYFAN VAD VI ÄR BRA" mässade vi på flaket. Fast det var två dagar sen.. Kan påpeka att jag legat hemma och inte mått så bra de senaste dagarna (verkar som att jag dragit på mig en förkylning), på studenten mådde jag däremot prima. Hur kan man göra något annat på sin student?! En sådan fantastisk dag spenderad med mina fina klasskamrater. Jag gnällde inte ens för att det regnade, även om det brukar ha en tendens för att förstöra mitt humör. Men inte denna gången, inte! Dessa är nog de fagraste bilderna ni någonsin kommer se på mig, men jag tänker faktiskt inte bry mig. Ibland är man inte sådär supermegasnygg och det är dags att vi människor accepterar varandra som vi ser ut utan retusch och krav från omvärlden. Så här har ni den bittra sanningen, typ. Drägg är vi allihopa! 
 
 
 Bilderna är snodda av Kiba (som ni ser på de flesta bilderna), som var smart nog att ta med sig en kamera att fota med under dagen! 


Kommentarer


» corneliaeriksson.blogg.se

GRATTIS!! Hoppas att ni hade en underbar student :)

Svar: Tack snälla!! Och ja, det hade vi verkligen! :D
Nathalie B

2014-06-07 @ 22:46:55
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/
» Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh studenten var en härlig tid! Massa grattis till er (lite i efterskott så där! ;) Haha)

Och jag måste bara tillägga vilken helt fantastisk hårfärg du har! :)

2014-08-25 @ 23:11:21
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
» Kiba

Åh, råkade snubbla in här och blev alldeles varm i kroppen ;^;
Blir även lite smickrad över att mina bilder används i en blogg som ägs av en fotograf! (Nu var det ju mest för att jag var den enda som tog bilder.. men ändå!)
Hahah, å du söta <3
Som jag saknar er alla <3

2014-09-11 @ 14:21:51

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31