Saker och ting som gör mig glad

x Trevliga, underbara människor som värdesätter vad man har innanför pannbenet framför ens yttre 
x Att det är slutpluggat för ett rejält (om jag själv får bestämma) tag framöver för min del
x Att det börjar bli extrasupermegabra priser på melon och jordgubbar igen!!! 

 
x Att jag äntligen har tid för att titta på filmer/serier nu
x Sommar och sol (well hello obvious)
x Att jag förhoppningsvis ska åka på festivaler i sommar - och helst Bråvalla för att Panda Da Panda spelar på min födelsedag, hur perfekt skulle inte det vara?!

 
x Mitt bubbelgumsrosa hår - det livar upp vardagen ordentligt. Är riktigt nöjd över att jag faktiskt vågade färga det, och att det blev såpass bra som det ju ändå blev!
x Rebecca & Fionas stil, vill bara byta ut hela min garderob och införskaffa mig färgglada fuskpälsjackor, buffalo skor och korta tenniskjolar
x När man lyckas buda hem fina saker för struntsummor från ebay, samt hittar godbitar i butiker för reapriser

 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31