This or that

För att försöka göra bloggen lite mer "personlig", har jag tänkt göra några inlägg där jag tar upp mer saker om mig själv, eller sådant som jag gillar. Det är ju trots allt MIN blogg, och det blir väl inte kul att läsa en blogg om man inte får veta något om personen bakom den. Vi kan börja enkelt med en basic lista där jag får välja antingen eller. Listan har jag snott hos min finaste Amanda. Dock är det ju självklart mina egna svar! 



Märkte ganska snabbt att jag inte kan välja bara ett alternativ på vissa, så fuskade lite. Dessutom lade jag till några på slutet. Jag kan verkligen inte välja mellan bok och film, jag gillar en kombination av båda för att man får veta mer i böcker men får en visuell upplevelse genom film. Jag hade nog egentligen valt chips framför popcorn, men jag har ju lovat mig själv att inte äta chips nå mer, och popcorn kan väl va minst lika gott. Guld kan absolut vara lika snyggt som silver, bara det att jag inte passar något vidare i guld för att jag är så blek. När man solar ska man också bada, annars är det ingen idé att åka till stranden. Hämtar lika mycket inspiration från Afrika som Asien, så gillar de både lika mycket. Älskar både klänning och kjol. Jag gillar varken hockey eller fotboll något vidare, hade hellre valt basket. Älskar både pussar och kramar, men det beror väl på vem man får det av. Min standardhälsning består av kramar, tänk på det om ni träffar mig någon gång. Om man är älskad är man framgångsrik enligt mig. Love is all that matters. Jag hatar senap. Skulle döda för att åka på spa just nu, men älskar konserter med. Det beror helt på humöret. Om man nu måste göra skönhetsoperationer överhuvudtaget så ska de iallafall inte vara överdrivna. Jag festar inte, och dricker inte.

 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31