1.

 
Dagens låt: Vinjette – Higama. Grymt bra första EP av Vinjette för övrigt. Cred. 
Dagens planer: Stressa ihjäl mig över redovisningen i samhäll som ska genomföras imorgon och som jag inte ens börjat skriva på samt proppa i mig mina älskade avokadomackor tills jag spyr, ungefär. Ja, för ett tag sedan hade jag inte ens smakat avokado, nu är det bland det bästa jag vet. Speciellt med en massa salt på.Tack Nina. 
Dagens frisyr: Sketet regnlockigt rufs. Ska förhoppningsvis färga håret till helgen så jag slipper den grova utväxten jag har för tillfället.. Snacka om naturlig ómbre! 
Dagens klädsel: Svart. Vad annars? Närmare bestämt gubbiga brouges, stuprörsjeans som klämmer åt om magen, mega oversize tisha, mössa och bomberjacka. Och min nya favoritring som ni ser på bilden. 
Dagens saknad: Att ha tid över till annat än skolarbete (ett snabbt inlägg på bloggen räknas inte), och som alltid sommaren. 
Dagens tanke: Detta är en bra dag. 
Dagens längtan: Twan. Och det nya The Vampire Diaries avsnittet som släpps imorgon! 
Dagens lunch: Soppa. Jävligt god för att vara skolmat, faktiskt. Köttfärs, potatis och en massa grönsaker. 
Dagens "vill ha":
Ett munspel, ett lass peruker och denna  i XL. 
Dagens inspiration: I detta fallet inspiratör. Sebastião Salgado. 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31