What about no

Nu är jag precis som större delen av Sveriges befolkning utled på det kalla, blöta och gråa. Dagarna går alldeles för fort, men samtidigt inte snabbt nog. Tjatar hela tiden här på bloggen om hur mycket jag längtar till sommaren, värmen och allt som hör till, det gäller såklart fortfarande.

 
Ovan ser ni lite bilder från veckan som gått. För det mesta hänger jag i skolan eller pillar på uppgifter jag ligger efter med, men när jag får några minuter över hänger jag gärna framför datorn och drömmer om en massa nya vår och sommarkläder, kollar serier och lyssnar på musik. Har hittat så mycket otroligt bra det senaste, nöjd. Här kommer några av mina favoriter just nu » Foster The People – The TruthFoster The People – Fire EscapeKarl X Johan – Never Leave Me (Vinjette Remix)Jamie xx – Far Nearer «

Fortsätter tjata om Foster The Peoples nya platta Supermodel för den är så fantastiskt bra, om ni inte lyssnat på den än har ni missat något. Alla låtar är verkligen klockrena och de lyckas nog faktiskt få med ytterligare ett album på min lista över favoriter. Tänkte för övrigt slänga upp ett till inlägg någon dag med bra låtar och fina videos som producerats över åren. Stay tuned! 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31