Platåsandaler, crop tops & fransk pop



Tänkte bara höra av mig och bjuda på lite tankar och stilinspiration så här med sommaren i antågande. Nu är det mindre än en månad tills jag tar studenten och jag är lagom pirrig. Efter 13 år i skolan känns det som att det är dags att pröva vingarna - och flyga in på den tuffa arbetsmarknaden. Jag har kommit på att det är svårt att studera vidare när man ännu inte listat ut vad man vill syssla med i framtiden. Jag vet ju trots allt vad jag är intresserad av, men jag måste bara hitta min nisch. Jag håller stenhårt på att jag i framtiden måste göra någonting som jag brinner för. Hobbyfotograf med planer på att jobba inom mode, musik, inredning, journalism och liknande kreativa områden. Yes. 

Dunkar Rebecca & Fionas senaste album (som jag för övrigt inte var något big fan av i början men som jag nu ÄLSKAR) med favoritlåten All Eyes i lurarna medan jag skriver detta, blandat med Twin Twin's Moustache som jag har haft dille på i några veckor nu. Ja, det är Frankrikes bidrag i Eurovision Song Contest. Och ja, handen på hjärtat, jag kommer titta på finalen imorgon, jag har sett semi-finalerna under veckans gång och även "Inför Eurovision". Jag har stenkoll. Ibland känner jag mig fruktansvärt gammal. Men jag gillar verkligen att lyssna på musik från olika länder och kulturer för att finna inspiration, och i årets tävling finns det en hel del riktigt bra låtar! 

På tal om musik från olika kulturer. Om ni som jag tycker om lite etniskt spännande och exotisk musik så bör ni följa min -lista på spotify. Jag sitter ofta och drömmer mig bort till denna musiken, också tacksamt att "meditera" och slappna av till. 


Kommentarer


» ASTA

Alltså så himla perf är du. Och får man fråga vart dina snygga jeans kommer ifrån??

Svar: Åh men durå babe, snyggaste!! Jeansen har jag snott från pappas garderob, äkta Levi's i 550-modellen, så underbara. Om du har tur kanske du kan fynda några liknande på second hand, annars har ju Topshop sina Mom-jeans (http://www.topshop.com/en/tsuk/category/clothing-427/jeans-446#pageSize=200&catalogId=33057&viewAllFlag=false&sort_field=Relevance&langId=-1&beginIndex=1&storeId=12556&categoryId=208527&parent_categoryId=203984&refinements=category~[1070106|208527]&noOfRefinements=1&intcmpid=pdp_cat) som påminner om dem!
Nathalie B

2014-05-10 @ 14:13:28
URL: http://astasaurus.blogg.se
» Stina Mattsson

så himla fin är du!!

2014-05-12 @ 20:29:40
URL: http://www.kungstina.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback
kontakt 1 2 extra 3 4 5 6 7 8 9 11 mellanrum mellan 12 13 more 14 15 16 17 mer 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31